Šulinių techninę būklę tikriname naudodami skenerį, veikiantį panašiu principu kaip ir garsioji „Street View”. 3D skeneris naudoja dvi didelės skiriamosios gebos skaitmenines kameras su specialiai suprojektuotais plačiakampiais objektyvais, kad per kelias sekundes vienu vertikaliu važiavimu nuskenuotų šulinio vidų.
BŪKITE NEPRIKLAUSOMI, TAPKITE OPERATORIUMI.
Naudojant programinę įrangą galima sklandžiai peržiūrėti patikrinimą, kai skeneris daro vaizdus. Inspektorius gali sustoti bet kurioje vietoje ir viską peržiūrėti 360°, su galimybe priartinti ir išsaugoti papildomus vaizdus. Taip galima pamatyti objektą šulinyje iš įvairių kampų. Baigus skenavimą, programa apdoroja duomenis ir sukuria vadinamąjį 2D vaizdų pasiskirstymą ir taškų debesį.
TAŠKŲ DEBESIS
Skenavimo rezultatas yra vadinamasis taškų debesis, t. y. horizontali arba vertikali gręžinio projekcija, priklausomai nuo projektuotojo poreikių. Naudodami šią funkciją galime tiksliai nustatyti, ar gręžinys nebuvo iškreiptas dėl grunto poveikio ir slėgio, ir nustatyti bet kokį ritinių poslinkį. SI skenerio programinė įranga taip pat suteikia galimybę stebėti nuskaityto gręžinio geometriją. Vaizdas tiksliai atspindi jo formą, pavyzdžiui, ritinių kaminą ir kvadrato formos kameras. Visa tai 3D erdvėje, todėl gauname vaizdą praktiškai iš visų pusių. Naudodamiesi taškų debesimi galime išmatuoti bet kokį jungties skersmenį, gylį ir šulinio skersmenį.
3D SKENAVIMAS
Skenavimą atliekame naudodami savaeigį sunkvežimį, vadinamą skeneriu – įrenginiu, kuris turi unikalią technologiją, leidžiančią daryti atskirus vaizdus 185°, kurie baigus patikrinimą sujungiami į visumą.
Skeneris, kitaip nei įprastos televizijos sistemos, naudoja dvi didelės skiriamosios gebos skaitmenines kameras, kurios daro vaizdus „žuvies akies” kampu iš 185°, o vaizdai fiksuojami 5 cm intervalais. Po to jie skaitmeniniu būdu perduodami į transporto priemonę ir ten sujungiami į 360 kampų vaizdą. Šio tipo prietaiso veikimas skiriasi nuo vaizdo technologijų, kuriose nuolatinis apšvietimas ir kameros sukimasis yra neryškaus vaizdo priežastis – skenerio trumpi ksenono blyksniai užtikrina ryškų vaizdą net ir esant iki 35 cm per sekundę greičiui.
Kaip ir gręžinio skenerio atveju, patikrinimo rezultatus žiūri pats operatorius ir turi galimybę matyti tai, kas jį domina, t. y. pats atlikti matavimus, pavyzdžiui, pažeidimų, jungčių ar kanalų deformacijos.